music

Wednesday 20 May 2015

Novel

Andai itu Takdirnya,
Playboy itu suamiku,
Sebenarnya saya isteri dia,
Love you Mr.arrogant
Cinta Kontrak
Cinta Kau dan Aku

haha...inilah antara novelII yang pernah aku baca dan koleksi yang ada kat rumah.
semuanya pasal cinta kan,,xtau la kenapa tapi ending cerita lebih kurang je semua tapi paling sedih and best pada aku Andai itu Takdirnya.confirm mngalir air mata
Aku mula baca novel ni time sekolah menengah dulu,biasalah bila tgok kawanII semua baca and cerita ,lastII terjebak sekali la baca sampai sorg kawan aku ni buat cerpen sendiri sebab dye memang berimaginasi sikit dari yang lain ,Btw,dye punya cerpen mmg best gila and hot la kat asrama tu tapi mesti xde ending.Spoil tak?hahhahaha tapi tu la sebab support member baca la jugak ,,hahhahhha
tapi waktu da msuk u ni memang masa terhad je la kan nak baca novel ni lagipon sekarang tak yah susahII da nak beli novel,semua dah jadi cerita......

No comments:

Post a Comment