music

Wednesday 20 May 2015

Blok

Teringat satu kisah yang memalukan jugak la untuk  aku,,hahaha
        Time tu aku satu skola ngan abg aku(darjah4),kiteorg wakil sekolah dalam ihtifal ilmiah peringkat sekolah rendah so maksudnya time tu abg aku drjah 6.Tak ingat kat mana tempat yang kiteorg pergi time tu, tapi abg aku ketua bagi pelajarII yang terlibat.So satu malam,lepas kiteorg habis mkan semua pelajar dibenrkan pulang ke kediaman masingII tapi ketua pelajar ngn penolong time tu ada meeting,jadi dyeorg kenalah balik lmbat skit.Disebabkan akak tu rapat ngn aku and aku adik kepada pkwe dye tu,terpaksalah aku ngn mmbe aku stay teman akak ni smpai habis meeting.
          Disebabkan kiteorg baru first day kat situ,kiteorg xberapa nak cam blok yg kiteorg tggal ni sbb semua sepesen,lagipon time tu dah lewat malam.So kiteorg pon pergi la balik ke blok yg kiteorg confirm betul la(hasil prbincgan bersama).Dengan yakinnya,kiteorg pon larilah naik tingkat ats arn sebab tak sabar nak tidur tetiba bila bukak je pintu bilik,rupanya tu blok budak lelaki,,hahahhhaa,,,Malu +cuak time tu xdpt nak kata lah tapi kiteorg brnasib baik sebab sume budak dah tidur,takde sape pn perasan,
          Apa lagi cabut larilah kiteorg,,rupaIInya blok kiteorg belakang blok tu je,,huhuuuhu

No comments:

Post a Comment