music

Wednesday 6 May 2015

Kehilangan

             Semalam aku baru dapat berita daripada membe baik aku yang kakak dia satu family kemalangan jalan raya dan bayi mereka tidak dapat diselamatkan.Kakak dia cedera parah dan masih dirawat di hospital dan abang ipar dia hanya cedera ringan.Time aku call membe aku,dye nangis non-stop,aku hanya mampu terdiam dan bagi kata-kata semangat kat membe aku.Benda tu memang terkesan gila dekat dia sebab dia byak gila habiskan masa dengan arwah tapi dia perlu kuat untuk mmbantu kakak dia kuat mngharunginya kerana pasti lagi perit ibu yang melahirkan rasa.Rasa mcm baru semlam dye post & share videoII arwah dengan kiteorg..sayangnya kiteorg sume jauh dari dia,xdpat nak melwat dan memberi semngat time dia sangatII memrlukan sekarang,,hanya doa yang kami mampu utuskan dari jauh kepadamu SAHABAT.moga kau bersama keluarga tabah menghadapi ujian ini

AL-FATIHAH 

No comments:

Post a Comment