music

Wednesday 6 May 2015

10

                                   10

                                Apakah cerita yang sesuai untuk disampaikan dengan tajuk ini ??
                                                                                    hahaha 

                       Pada suatu malam,aku terjaga dari tidur.Aku melihat jam loceng disisiku menunjukkan waktu 10 malam .Aku tertidur selepas menunaikan solat maghrib tadi akibat telalu letih dengan aktiviti pada siang hari.Aku melihat dorm aku sunyi sepi tanpa kelibat seorang pon rakan-rakanku.Perasaan aku pada waktu itu bercampur baur."adakah aku terlepas sesuatu aktiviti malam ni?"."ada kelas ke?".SoalanII itu bermain di fikiranku buat seketika.

                  Lantas aku bangun dari katil dan bergegas ke tandas untuk mengambil wuduk bagi menunaikan waktu solat yang aku tertinggal tadi.Setibanya aku di tandas,keadaan dalam tandas gelap gelita.Belum sempat aku mencapai suis utk membuka lampu,beberapa orang kwanku tibaII datang dan terus membawa aku ke bilik basuh.Sampai je aku disitu,aku terus disimbah dengan segayung air yang telah dicampur nila,ubat gigi,sabun,syampu dan softlan.tak ckup dengan itu,kawanII aku yang lain terus membaling telur ke arah aku.Aku merasa sungguh terkejut dengan apa yang berlaku,,RupaIInya mereka mmg dah lama rancang nak 'prank' aku tapi tggu masa yang sesuai dan pada hari jadi aku la waktu yang paling sesuai,10 malam 11 julai 2012.

#cerita mengarut sebab dah lewat malam ,,idea lari,,,haha

No comments:

Post a Comment