music

Wednesday 15 April 2015

Amanah

AMANAH!   JUJUR!


Benda ni memang sukar untuk dicari dalam diri seseorang individu ,betul tak ?tapi benda ni la yang sangat perlu ditanam dalam diri.Even apa benda sekali yang kau lakukan ,benda ni perlu ada,kerja kau smooth kalau kau pegang amanah.
Kenapa aku pilih tajuk ni?sebab aku baru dengar cerita pekerja yang bapak aku paling percaya pecah amanah.sedih+marah aku dengar sebab benda tu berlaku kat bapak aku kot,sape tak emo kan.syang kan bila kita dah dapat kepercayaan seseorang tu tapi kita ragut tanpa rasa bersalah.Dugaan yang bapak aku perlu lalui padahal kontrak habis dah bulan enam ni,rupanya dah lama dia buat kerja ni cuma bapak aku tak perasan.Alhamdulillah,Allah tunjuk segala-galanya.Ada hikmah tersembunyi disebalik ni,,


now aku da ta tau nak cakap apa,selamat bercuti!

No comments:

Post a Comment