music

Wednesday 22 April 2015

accident

Benda ni berlaku time first time aku drive kereta lepas dapat lesen.Time tu aku dengan membe baik aku kat JB.bila first time bwak gatal sgt nak jalan so kiteorg decidee nak gerak gy pontian

time dekat highway,tibeII time simpang kiteorg bertembung ngn kereta myvi tapi belah tepi la,aku ta tau la salah aku atau salah dia tapi aku rase cm aku da tgok side mirror sbelum nak masuk lane kanan tu .
dan pastinya aku kne marah ngan parents aku pasal cuai,sedikit sebanyak actually meragut kepercayaan parents ak untuk bagy aku drive lagi .
       tapi bak kata mak aku first time drive,msti la ada pngalaman mcm tu,depends mcm mana kita handle je masalah tu,,lamaII aku dapat balik kepercayaan parents aku dan sekrang aku lah driver utk mak aku dan adikII aku utk kemanaII,,,hahhaha

No comments:

Post a Comment