music

Wednesday 11 March 2015

Kesilapan

Kesilapan yang aku rasa aku nak cerita adalah silap aku time SPM dulu,sebab aku terlalu banyak sangat main and fokus pada benda-benda lain ,aku tak dapat perform dengan baik time SPM result.bila dapat result tu aku rasa down gila
..and satu hari aku lepak dewan makan sekolah aku sebab tak nak jumpa ngan kawan-kawan aku yang dapat result gempak tapi pada aku tu silap aku sendiri sebab terlalu pentingkan benda lain daripada pelajaran.Aku rasa bersalah gila time tu dekat parents alu sebab aku rasa mcm pengorbanan mereka hntar aku kat sekolah 5 tahun sia-sia sebab aku tak dapat perform dengan cemerlang so aku decide nak teruskan STAM and skor tapi aku hanya mampu separuh jalan je sebab aku rasa tak boleh nak go on.Tak samapai setengah tahun kot lepas tu result matrik keluar and aku pon pergi masuk matrik.Mula-mula aku memang takut gila nak masuk matrik sebab ramai sangat orang yang cakap-cakap time tu matrik ni susah la,ape lah something like that tapi sebab sorang member aku ni ajak ,aku pon masuk jela. time mula-mula belajar tu aku memang rasa cam tersisih gila sebab budak kelas aku semua panadai-pandai kot ,aku ni memag lemah akaun time sekolah dulu and tak pernah terlintas pon nak amik akaun tapi lamaII tu aku rasa aku bole teruskan.Lecturer dia ajar pon faham and akhirnya aku dapat perform la kat matrik walaupun tak secemerlang mana.Conclusiannya kat sini adalah SPM tu bukanlah penentu masa depan kita.Dimana ada kemahuan ,disitu ada jalan selagi kita berusaha.

No comments:

Post a Comment