music

Wednesday 18 March 2015

Dream

Dream! everyone must have a dream to achieve ,right ?for me many things i want to achieve especially to further my studies in Oversea dan gembirakan parents aku even aku tak mampu nak balas budi mereka,cukuolah dengan keputusan cemerlang dan aku dapat jaga mereka bila mereka memrlukan nanti..kadang-kadang aku rasa benda tu macam tak mampu aku nak capai tapi aku percaya dengan takdir dan qada dan qadar.Begitu juga doa dan tawakkal tu kena seiringlah dengan usaha,who know's one day apa yang kau impikan tu betul-betul tercapai kan ....
Tapi apa yang mampu kita buat adalah lakukan sesuatu perkara dengan bersungguh-sungguh dan ikhlas,insyaALLAH hasilnya Daebak dan wonderful !
Sampai sini dulu ayat-ayat yang mampu aku tulis di pagi hari ni,,

No comments:

Post a Comment